Bus-ra590 Kızlar aptamil prosyneo mu yoksa sma mı ? İkisinde de palm yağı yok fakat aptamil de çok şeker var diye duymuştum bebeği şişiriyormuş ama palm yağı olmaması ilgimi çekiyor ne önerirsiniz
Bus-ra590 anneolmakneguzel_ [silindi] onu kullandım yarısından fazlasını bitirdik fakat son 1 haftadır çocuk kakasını yaparken bile koca insan gibi ıkınıyor sürekli ıkınma halinde maalesef onu bırakıyoruz yoksa içeriği temiz palm yağı olmayan bir mamaydı
Bus-ra590 Accountant onda da palm yağı var maalesef bazı doktorlar palm yağı olanları önermiyor benimde içime sinmiyor 🥹
PapatiA Accountant gönlün rahat olsun çok ıyı mama benim tavsiyemle neredeyse 20 25 çocuk büyüdü o mamayla hepsi memnun
[silindi] Bus-ra590 yaa kötü olmuş her mama her bebeğe de uymuyor tabi sizi takip eden çocuk uzmanından öneri alırsanız en iyisi o olur o zaman