Bsyt 23+4üm 9 kg aldım. İlk gebelikte de 26 kg almıştım. Sizin kilo alımınız gayet ideal,ben çok fazla aldım hiç memnun değilim. Bazen anne hiç kilo alamaz ama bebeğin gelişimi çok iyidir. Yani kendi kilomuza takılmayın bebek sağlıklıysa önemli değil.