Sssbbbs Arkadaşlar hala isim bulamadım. Kerem ya da Ege düşünüyorum tek isim olacak hangisi sizce😇☺️ bu isimdeki bebişler nasıldır acaba
Mucizemyoldaaa_ Sssbbbs kuzenimin adı ege çok sakin bir çocuk hiç ağlamak nedir bilmez doğduğundan beri ağlamayı bilmiyor😅 Allahım hepimize sakin akıllı uslu eli ayağı yüzü düzgün çocuklar nasip etsin
Deletedmom_297 Sssbbbs Egehan düzmege de güzel ama bana ek hibi geliyor ve çok fazla tercih ediliyor bende erkek olursa egehan düşündüklerimin arasında
ylnydgd Kız Umay, erkek Egemen demiştik Umay’ımız gelecek inşallah. Ege çok güzel bence belki Egemen’i de beğenirsiniz. Sağlıkla gelsin
Deletedmom_7156 Sssbbbs ege derim erkek bebeşim olursa bende can ismini istiyorum kız olursada kızımın adına yakın bi isim istiyorum