Hellooo hamislerr👋🌸Benim bebis 16+6 yarın tam 17 oluyor kızım 🍼🍼🍼 ilk 53 kiloyla basladim yani ilk ogrendigimde 8 haftalıkken 53düm bi aldim bi verdim 57 yi bile gordum ama suanda 16+6 da 52 yim bu hafta 3 kilo vermisim sanırım kusmaktan😷 Ve karnım hiç yok 😐☺ Buna sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum siz kaçıncı haftadasınız karnınız hic cıktımı kilo cok aldınız mı ??🌸🍼💖