mrvt94 onuda iyi söylüyor hep ,inşallah sana da hep faydası olur.Ben ilkten devletteki bir doktora gitmiştim ilgilenmedi hiç bide benim baştan kesnin altında kanamam ve geç dölenmeydi direk tutulamaz düşük veya kürtaj dedi hemen,soğudum hastaneden bıraktım orayı.