Kızlar sonunda sıra bana geldi.İlk doğumum sezaryendı ve çok kötü geçti.😔Kanamam çok oldu.Nefes darlığı, ani başlayan öksürük ve nefes aldıkça göğüse batan bıçak hissi beni mahvetti.İşin tuhaf kısmı ertesi gün kendiliğinden geçti ve herhangi bir teşhis konulmadı.Ama bende travma kaldı.İlk doğumda yaşadıklarımı yaşamaktan o kadar çok korkuyorum ki şimdiden karnıma ağrılar giriyor uyuyamıyorum.Kendimden değil de bana bir şey olursa evlatlarım ne yapar o düşüncesi..Ağlamaktan bir hal oldum..😢Allah hepimizi sağlıkla evlatlarımıza kavuşmayı nasip etsin.Dualarınızda beni de eklerseniz sevinirim.🤲🏻