Halime34 Dr cihan eşitkene giden Çar mı acaba memnun olan ben de o doktora gidiyorum ama bir türlü doktora çok ısınamadım ama çok fazla hastası da var bilemedim
Rume Halime34 yok iki defa gittim soğuk biraz ama çok iyi bakıyor arkadaşım orda sezaryan oldu cihan hocada çok iyi ilgileniyor dedi
Halime34 Rume Rume benimde çevremde herkes oraya gidiyor evet soğuk sen sordukça cevap veriyor ilk gebeligiö olduğu için ne sormam gerektiğinide bilmiyorum 🤷♀️ o yüzden ısınamadım ama en uygun hastanede orası napsam bilemedim bende