fatmanurgenc İyi geceler 5. Haftadayım ve böbreğim de ağrı var sağ tarafta bu normal mi çok dayanılmayacak bişey değil ama arada kasık bölgemde de oluyor. Böyle bişey yaşayan var mı
Srukiye fatmanurgenc o haftalarda normal, yerleşme ağrısı oluyor karnın alt bölgelerinde. Ben de yaşamıştım
tazenne fatmanurgenc merhaba. O haftalarda böbrek ağrısı sağ böbrek beni mahvetti. Doktora söyledim ultrason aletiyle böbreğime baktı bişey yok dedi. Klimada filan yatıyosan o ağrı yapabilir üşütmüşsündür. Sıcak havlu koy o tarafına. Böyle itiyle filan ısıt bikaç gün uygula. Ama karnına değil böbreğinin oraya