Merhaba sevgili arkadaşlar
Bebeğim bugün çok huzursuzdu ve salyasi akmaya başladı. Üst ve altta toplam 6 adet dişimiz çıktı ancak sağ alt azı dişimizin şiştiğini bu gün ki huzursuzluktan sonra farkettim. Yoğun ishal ile seyreden ateşimiz var. 4 saatte bir Calpol veriyorum hafifliyor ateşi ve 3 buçuk saatte tekrar çıkmaya başlıyor. Normalde akşam 8 de uyuyup sabaha kadar uyuyan bebeğim akşam 8 de uyuyup, 9 buçukta uyandı ve bu saat oldu hala uyutmaya çalışıyorum. Ara ara ağlıyor. Diş jelini sürdürmüyor. Zorla kandirarak sürmeye çalışıyorum. Başka ne yapsam bilemiyorum. Sizlerde yaşadınız mı bu kadar şiddetli?