Busyusad sbulut64 inşallah canın Allah razı oksun amin isteyen herkese Rabbim nasip etsin dua edin nolur 🤲🏻
esraayyyyyyyycoo marka farketmiyor o kadar yok şu markayı al yok şu markadan al dediler hiç birinde çıkmadı ve öylesine eczaneden gittim eşimle aldım çıktım ve gebe çıktım hemde kıpkırmızı çıktı marka falan yalan yani
Busyusad esraayyyyyyyycoo anladım canım doğru valla artık testlere güven olmuyor çoğu yalancı pozitif çıkartıyor bakalım artık🥺
Sevimlianne_adayi Canım ikiside de iyi marka ben onca teste yalancı pozitif gördüm en iyi markalar prodoctor awox predictor bunlardan şaşma
Busyusad Sevimlianne_adayi tamam canım teşekkür ederim bende daha önce days doktorla çok net çizgilerle 2 defa yalancı pozitif gördüm gerçekten çok üzücü bir durum 🥺yarabbim isteyen herkese nasip etsin banada bu ay mutlu haberi almak nasip olsun dua edin inşallah 🙏🏻
Busyusad Sevimlianne_adayi Sevimlianne_adayi tamam canım teşekkür ederim bende daha önce days doktorla çok net çizgilerle 2 defa yalancı pozitif gördüm gerçekten çok üzücü bir durum 🥺yarabbim isteyen herkese nasip etsin banada bu ay mutlu haberi almak nasip olsun dua edin inşallah 🙏🏻
Sevimlianne_adayi Busyusad inşallah canım en güzel şekilde al haberini inşallah tez zamanda tez vakite
kcckckcnckck minikmucizem356_ peki bu test kaç gün önce yapılıyor ben 9 10 gün varken yaptım yani dün bişey çıkmadı sizce erken mi daha
Bir1kelebek kcckckcnckck ama bende yaptım öyle çılgınlıklar ahahhaa ama erken baya bi en az 4-5 gün daha geçsin yumurtlamadan kaç gün geçti
minikmucizem356_ kcckckcnckck çok erken yapmışsın ben ilk gebeliğim de üç gün kala yapmıştım ona rağmen çok silik bir şekilde çıktı iki gün üç kala yap şuan çok çok erken