20+ 3 şuanda, 18. Haftadan itibaren çok net hissetmeye başladım, ama tabi ki her gün değil. Son bir haftadır her gün özellikle akşam saatlerinde veya tatlı tükettiğimde daha çok hissediyorum pıtırcığımı 🥹😍😍
Her gün hissedilmemesi de normal dedi doktorum, hissetmediğinde panik yapmana gerek yok dedi