Biri iki gün önce en üstteki diğer akşamı en sonda ki dün gece ama şöyle bir durum varki testlerim o an çizgilenöedi nerdeyse 5 6 saat sonra bu hali aldı ve gitgide koyulaştı bunun sebebi nedir gebe olabilir miyim regli gecikmesini bekleyemem zaten 4 aydır olmuyorum tiroit ve pcostan dolayı