semanur1975 bende 38+6 yım bende dönerken çok zorlanıyorum ama doğum belirtisi değil bence. Bebek kanala girdiği için diye düşünüyorum. Bende ara ara regl olacakmışım gibi kasık ağrısı oluyor mesela bugün 2 kere oldu ama onun dışında sancı, nişan veya su gelmesi durumları yok