Bebeek_12 Edaelaaaaa3 ben desyrel kullanıyodum hamile olduğumu öğrenince psikiyatrim bu ilacı bıraktırdı
Zumruduanka160 Edaelaaaaa3 desyrel kullanılmaz bence .. nörodol verilen vardı ama ikiside risk bence . Atarax şurup öneririm hem hafif bana 5. Ayda verildi yani . Hemde uyku getiriyor
anneoluyorum1212 Edaelaaaaa3 norodol kullandım bende 2.trimesterda kaygı bozukluğum ve uykusuzluğum için. Zararı yok demişti
Edaelaaaaa3 Benim 30 haftam 7 aydan sonra güvenli felan dedi doktorum desryel çok önermedi ama Norodal da bisey yapmıyor gibi hissediyorum
Bebeek_12 Edaelaaaaa3 hamileliğin son haftalarında ilaç için durum nasıl hiç bilgim yok. Doktor desyrel kullanabilirsin dedi mi?