demir41 Kizlar gelisim geriligi ile dogum yapan varmi ben de haftaya dogum yapicam 38 olucak ama 36 ile uyumulu olucak 2300 gr cok mu küçük
Busradoga demir41 2 hafta önde veya ileride sorun olmuyor yazıyorlar hep burada okuyorum. Haftaya kadar 2500 kilo falan olur evet biraz minnak ama emin ol sağlığı önemli kaç kilo olduğu değil :) sağlıkla gelsin 🫶🏻
Eliz135 demir41 ben 38+2 de normal doğum yaptım 2600grdi. Ama gayet sağlıklıydi canım karın gelisimi iki hafta geriden geliyordu benim kızımın. Şimdi 6yasinda çok şükür bir sıkıntımız yok
rabia5310 demir41 benim de ilk bebeğim 3 hafta gerüdendi 2700 doğdu sağlıkla geldi büyüdü Allah ın izniyle senin de öyle olur inşallah🤲 sıkma canını ☺😇