Annesininki28 Merhaba, ilk gebeliğimde 17+6 da rahim ağzı yetersizliğinden bebeğimi kaybettim. Şuan tekrar hamileyim 12. Haftamda önlem amaçlı serklaj oldum. Doktorum kendini çok yormadan istediğini yapabilirsin dedi. Ben çok fazla hareket etmememe rağmen 20. Haftamda serviksimin 30mm den 17 mm e düştüğünü ve hunileşme olduğunu öğrendim. Ve şuan wc hariç kalkmamı yasakladı doktorum. Bence doğuma kadar sakin istirahatte kalmak daha faydalı. Çünkü şuan hergün korkuylayım.