Ecemmnaz Kızlar iyi geceler bir şey sormak istiyorum, 17+5 hamileyim 1 haftadır falan kasık bölgem kasılıyor bazen şişiyor taş gibi oluyor rahatsız hissediyorum hafif ağrı yapıyor. Doktora söyledim fakat birsey demedi bununla ilgili. Yaşayan var mı ??
Kaderyusuf Ecemmnaz benimde öyle hatta olduğu zaman yükseliyor sanki özellikle uyumaya giderken farkediyorum çok yorulduğum günler daha sık oluyor. Yarın doktora gideceğim tekrar soracağım bende merak ediyorum.
Ecemmnaz 2kizannesi30 gaz sancısı çoook yaşadım hatta ilaç kullanıyorum ama hiç bunun gibi değildi ya bilemiyorum sanırım ayakta uzun kalınca oluyo yorulunca falan :/
Ecemmnaz Alya05 ya böyle geriliyor rahatsızlık hissi veriyor dışarıdan da şişiyo acaba diyorum bebek mi yapıyor bende birsey anlamadım
Alya05 Ecemmnaz bende 24 haftalığım bugün yürüdüm diye biraz sol tarafıma toplanıp sertleşti Bide benim gebeliklerimde karnım çok aşağıda oluyor bir kaç defa eğilip kalksamda öyle oluyor dinlendiğimde yumuşuyor karnım Ama bi sorun yok doktorumda bi sorun olmadığını söylüyor lakin ben bebeği hep aşağıda hissediyorum
Ecemmnaz Alya05 evet evet bendede aynıları oluyor, teşekkürler içim rahatladı😌 ilk gebeliğim tecrübesizim internetten bakıyorum tabi araştırıyorum fakat insan birileri yaşamış mı diye merak ediyor
Ecemmnaz Kaderyusuf normal demek ki ya çoğu kişi yaşıyorsa bu durumu tabi siz yinede sorun doktorun söylemesi çok farklı oluyor. Ben yurt dışında olduğum için burada böyle şeyleri pek tınlamıyorlar hep normal hamilesin vs diyorlar insan tatmin olmuyor
Ruyasekr2089 Ecemmnaz bende 17+6 haftalık hamileyim bende de karında sertleşme oluyor normal mi acaba bu durum korkuyorum bazen
ipekk_5441 Ecemmnaz merhaba bende 18 haftalık hamileyim ara ara böyle karnım şişiyor sanki bebek bir tarafa toplanıyor gibi hissediyorum,ağrım sızım yok bu his normal mi,sizin doktorunuz ne demişti
Ecemmnaz ipekk_5441 benim doktorum bir şey söylemedi normal olduğunu söyledi zaten ne desem normal diyor 😁