Merhaba kızlar bitmek bilmeyen problemlere yenisi daha eklendi doktora gideceğim günü iple çekiyorum her gitmemde bir sorunla karşılaşıyorum piskolojim altüst oldu 18+4 te girtim doktora suyun azalmış bol su iç dedi birde bebek 20+3 haftada gözüküyor şeker olabilir şeker yüklemeni 24 . Haftada yaptır dedi şekerden bende şüpheleniyorum ağzım inanılmaz kuruyor sürekli su isteği geliyor ney neden olur ne yapmalıyım yine bir açıklama yapmadılar başından bu durumlar geçen var mı ne yaptınız