Merhaba ben hamileyim yeni evlendik ve ilk ayımız dolmadan hamile kaldım doğdumdan hemen sonra spiral taktırmak istiyorum bunu yapam var mı acaba aranızda hemen doğum sonrası takılıyor mu eşim korummaya karşı gibi bilmiyorum tuhaf düşünüyor anlayamıyorum doğumdan sonra da hap kullanmak istemiyorum bir gebelik daha zaten istemiyorum var mı acaba aranızda doğumdan sonra taktıran veya ne zaman sonra takılıyor?