5 haftalıkken kanamam oldu 18+2 deyiz şimdi bugün Dr bağırsaklarda parlaklık var dedi perinatolojiye yönlendirme yaptı kanama olduğu durumlarda böyle şeyler olabilirmis net emin olması için perinatolojininde bakmasını istedi riskli gebelik diye kayıt açtı aynı durumu yaşayan var mı