ynzl eskiden cocuk doktorundan alınan raporla erteleniyordu yeni sisteme göre zorlaştırdılar işin içine ram girdi önce coçuk doktoru şu sebepten 1. Sınıfa başlayamaz raporu veriyor sonra rame yönlendirme yapılıyor orada uzmanlar değerlendirme yapıyorlar çocukla görüşüyorlar son karar onlardan çıkıyor ama sisteme işleniyor 1 sene sonra siliniyor dediler ama ben yinede istemedim olmayan bir şey sicilin de gözükmesin diye inşallah değişir sistem ya da Eylül doğumlular için daha kolay bi yol bulunur