havvaclkh Merhabalar 🌸
Benim de kızım 2019 Ağustos doğumlu. Yurtdışında yaşıyoruz ve 1 Eylül’de okullar başladı. Kızımın da dişleri anaokulu döneminde döküldü, yenileri çıktı bile. Gözümüzde minik yavrularımız hiç büyümeyecek gibi geliyor; bu yüzden hisleriniz çok normal, endişelenmeyin 🥰 Zamanla her şey yoluna giriyor.
Oğlum ise 2018 Nisan doğumlu. Geçen sene birinci sınıfa başladı; şu an okuyor, yazıyor, 2. sınıfa geçti ve kardeşine de yardımcı oluyor 💕 İyi ki yaşıtlarıyla zamanında göndermişim.
Bu arada ben iki sene üst üste birinci sınıf annesi oldum. Başta çok heyecanlandım, stres yaşadım ama her şey çok güzel geçti. Darısı kızımın başına… İnşallah tüm çocuklarımızın yolu açık, hayatları başarılarla dolu olur 🌸