incigndm Kızlar dün kasık ağrısından sonra iç çamaşırımda kahve leke oluştu, bat 5 olduğu için regl oldum sandım ama halen akıntım falan yok, yerleşme kanaması olabilir mi bunu yaşayan var mı
Miracle_1 incigndm bende dün ve bugün bir tık fazla kahverengiye döndü pembe kahve arası bir akıntım var sat 4 Ağustos ama test yapmadım henüz gerçekten yaşayan varsa hamile kalan merak ediyorum bende
Limonlusodasever incigndm merhaba canım benim de beklenen adet tarihim ayın 5i. Ama ben dün akşam hafif kahve bir leke gördüm hatta ped taktım adet oldum diye ama hiç bir şey yok ne leke ne kan. Bütün adet belirtilerim var hatta şu an karnım belim çok ağrıyor. Sabah da test aldım ama tek çizgi çıktı. İlk defa böyle bir şey yaşadım
Mft incigndm benim bu gebeliğimde aynısı oldu, adet oldum sandım ama sonra devamı gelmedi. Hatta şaşırmıştım neden öyle oldu diye
edayyyy Kızlar bende ümit kırmak gibi olmak istemem inşallah hamileliktir ama benim bazen reglden 2 gün önce leke gelip sonra adet oldugum çok oldu regl başlıyor ama tam sökülmesi 1 2 günü buluyor galina
incigndm Benim halen herhangi bir akıntım yok ama sabahtandır mide bulantısı ve halsizlik var.akıntım olmazsa p.tesi test yaptıracağım