fattma_ocal Kızlar hastane çantasını kaçıncı haftada hazırladınız acaba , eşyaları filan ne zaman yıkayıp ütülediniz 26 haftalığım , etrafımdakiler ikiz olduğu için geç bile kalmışsın diyolar
Alpello fattma_ocal merhaba 27 haftalığız geçen hafta hazirladim bende hastane çantasını. evde kullanacaklarimi hazirlamadim daha
Havin49_ fattma_ocal yani bence geç kalınmış değil en az 35 i görüyorlar erken doğum riski yoksa Benimde ikiz 30 haftalık fln yapmayı düşünüyorum oğlumda 36 haftalık yapmıştım
imcakir fattma_ocal biraz o gidişata bağlı bence. Ben 16. Haftadan sonra belki biraz daha erken de olabilir cinsiyet öğrenince annemin zoruyla alışverişe çıkmıştık her şeyi aldık kıyafet olarak iyi ki de almışız gün geçtikçe zorlaşıyor Haftalar da da mobilyalarım gelmişti yanlış hatırlamıyorsam biz her şeyi yerleştirdik yıkayıp beklemedik onu da iyi ki öyle yapmışız diyorum Benim herhangi bir riskim olmadı hala da yok o yüzden rahattım ama mesela sağlık ocağında hemşire 28.Haftada muayeneye gittiğimde hazırla ikizlerde ne olacağı belli olmaz geç kalmışsın felan yapmıştı Hazırlamadım ama 29. Haftada ishal ve kusma salgınına yakalandım baya ağır geçti o zaman bebek kısmını annemle hazırladık hurçladık.. benim eksiklerim var diye yapamamıştım sonra sündü de sündü 35+4 te iki gün önce tamamladım hazırladım hastane süsleri vs her şey dahil kapadım 😅 ama bence geç kaldım kime desem aynısını diyordu tekil olup benden erken haftalardakilerin bile hazır. Çocuk odamı da komple düzenini indir kaldır sil et doğum sonrası düzenini yani bugün tamamladım Ama bence erken diye bir şey yok iyi hissediyorken yapılmalı çünkü ilerleyen haftalar çok zor gerçekten Şuan çok zorlanıyorum mesela ama yapmak zorundayım diye yapıyorum bir yandan da doğurmaktan korkuyorum yükleniyorum diye o yüzden içinizden nasıl geliyorsa
Gizmmis fattma_ocal 24+5 olduk henüz gardrop almadığım için aldıklarımı yeğenimden oğlumdan küçülenleri yıkayıp ütüleyip valizlere koydum ama çantayı hazırlayamadım erken doğum riskimde var korkuyorum 😶 daha kendime hiç bişey almadım
fattma_ocal Alpello bende yavaştan yıkayıp ütülemeye başlayım hazır dursun herşey hafta ilerledikçe ağırlaşıp yapamam 🙈
fattma_ocal Gizmmis valla bende öyle kendime bisey alamadım , kendi gardrobumda boşluk vardı kıyafetlerini oraya koydum hep 😣 erken doğum riskiniz neyden kaynaklı
Gizmmis fattma_ocal bende artık eksikleri trendyoldan tamamlycam bundan sonra ki süreci yatarak geçirmem gerekiyor 😶 Rahim ağzı yetmezliği var serklaj olmama rağmen serviks 14 mm düştü o yüzden erken doğum riski var ha geldi he gelecek korkusuyla geçiyo günler 😶 minik kızların az daha sabretmesi gerekiyor ☺️
Gizmmis fattma_ocal ayy çok teşekkür ederim ya inşallah valla çok zor bi durum Rabbim kimseye yaşatmasın insan çok korkuyor daha 750 gramcık bişiler haftaları çok erken şöyle 28-30 flan o haftaları görsem içim rahatlıycak bi nebze de olsa
fattma_ocal Gizmmis bende öyle diyorum yani hani bisey olmadığı halde bile 30. Haftayı görebilirim inşallah diye , sizde dinlenerek geçirin sadece tuvalete kalkın çok fazla yorum okudum bu şekil olup sağlıklı doğum yapanları 🥹
Gizmmis fattma_ocal inşallah yavrularımızı zamanında kucağımıza alırız 🙏🏻şuanda zor da kalmadığım sürece dediğiniz gbi sadece tuvalete ve yemek yemeye kalkıyorum umarım böyle en az bi 5 hafta daha gideriz 🙂
3boysmom fattma_ocal 25.de herşeylerimi yıkadım ütüledim çekmeceye dizdim. şuan 28im yarın kontorlüm var sonrasında çanta hazırlamayı düşünüyorum. çok ağırlaşmadan yapmak adına💓
Meryemdd fattma_ocal çogu şeyi 25.haftada hallettim. Odaları alısverişleri kıyafetleri vs. 31.haftada bavulumu hazırladım. Şuan 33.haftadayız risk altındayız suları azaldı herşey yolunda giderken. Cumartesi doğuma girebilirim 😟 siz 30da hazır edin herşeyinizi çünkü 1hafta iyiyken ertesi hafta tam tersine dönebiliyor herşey
fattma_ocal Meryemdd ya bol su içtiniz mi benimde 20. Haftada kızımın suyu biraz azdı doktor suyu çoğalt dedi 2 litre içiyordum 3 litreye çıkardım günde iki bardak havuç suyu içtim suyu yerine geldi
Uzey fattma_ocal 27. Haftamda falan halletmiştim ikiz gebeliğim var benimde iyi ki Ozaman yapmışım çünkü gerçekten ağırlaşınca çok zor oluyor , suan 34 oldum haftaya 35 olucam doğumum var gün aldım 🥹