gulcegokce Hanımlar bebegın hareketlerini hissedene kadar ne yapıyordunuz:) kontrole daha bir ay var ama acaba içerde hersey yolunda mı diye de düşünmüyor değilim. Yaşayıp yaşamadığını da anlayamıyoruz. Hiç belirtisi var mı bu stabiliyetin 🥲
heyecanli1anne__ gulcegokce bende öyleydim bi sonraki randevuya kadar asla zaman geçmiyordu sabret az kalmıştır hareketleri hissetmene kaçıncı haftadasın. Bu seferde hafta ilerledikçe bugün hareketi daha az acaba iyi mi diye düşünüyorsun bu döngü hiç bitmiyor doğrurana kadar bacım 😂
Bumah gulcegokce haha ben surekli diken ustundeydim hareket etmeye basladi rahat nefes aldim paranoyak olmustum bildigin
bluemom24 gulcegokce aynı durumdayız 18 haftadayız mide yanmam ya da bulantım olunca seviniyorum bebeğim yaşıyor diye 😁🫠
gulcegokce heyecanli1anne__ 15 olduk bugün tam 😀 ama çok enteresan ya bi yerden anlamak gerek diye düşünüyorum ben hiç mi anlayamıyoruz 😀
heyecanli1anne__ gulcegokce yok maalesef o haftalarda hiç bişey anlamıyoruz 😂😂 ben 22. Hafta gibi tam net hissetmeye başlamıştım hareketleri