Bebeğinize grip aşısı yaptırdınız mı ben yaptırmak istiyorum geçen kış zorlu geçti ve bebeğim şurup içmiyor içtiği gibi kusuyor iyileştik ama gelin bir de bana sorun yaptıranlar size sorum faydasını gördünüz mü ? Sağlık ocağında atılıyor mu hemşiremi arayacaktım ama geç oldu kızımı uyutana kadar o bana yapılamayacağını söylemişti emzirdiğim için geçen sene