momdiary06 Kızlar doktor 10. Haftamda çağırdı kan tahlili yapacak sormayı unuttum aç mı gidilmesi gerekiyor acaba
mutlumoomm momdiary06 fark etmiyor ben her gittiğimde öğleden sonra gittiğim için aç gidememiştim tok karnına da alıyorlar
23hatice23 momdiary06 benden aç istemişti öğleden sonra randevum olduğu için ertesi gün sabah ver dedi