Sizi hatırlıyorum geçenlerde idrar testleriniz pozitif çıkıyordu ama kan testiniz negatif çıkmıştı.Bu testte bozuk duruyor ama ikinci çizgi var.Geçen paylaştığınız postta yaşadığınız belirtilerle benim yaşadığım belirtiler aynı.Benimde iki testim yalancı pozitif verdi.Kan testi verdim dün negatif çıktı.Bu hususta aynı şeyleri yaşıyoruz.Benim negatif çıksa bile hala bir yerlerde umudum var gibi sanki nedense.Sizde öyle gibisiniz.İnşallah rabbim bir mucize yaşatır bize de geç döllenme vs olmuştur ve güzel haberler alırız🌸