sunbloom123 Selam arkadaşlar şuan da gebelik şekeri takibindeyim sonuçlar ne iyi ne kötü ortada deniliyor şeker yüklemesi yaptırmak gerekirmi yaptırmalımıyım kimisi gerekli diyor kimisi ben yaptırmadım diyor
PapatiA sunbloom123 bana doktor demiştiki surda baklava versem sana yermisin yerim dedim bi buz gibi kola versem içerim dedim Buda aynı korkma dedi öyle yaptırdım sonuç normal çıktı şükür
Denan-22 sunbloom123 Bence yaptırırin doktorlar da bu konuda çelişiyor ama yüksek şekerin bebege çok zararları var bu kesin yani o yüzden yüklemeyi yapın ona göre ne kadar yüksek ne kadar değil diyet gerekiyor mu bilmiş olursunuz