Feyzzz Arkadaşlar normalde 0 olması lazım gebelik yoksa adetim e 5 gün var ve kanda 1.3 çıktı bilenler yorum yapabilirmi 🙏?
Nursemomm Feyzzz hormonal dalgalanmalar sebebiyle beta 1/5 arası referans alınır gebelik var denmesi için 6 üzeri olmalıydı ama tekrar edin regl tarihinizde geç döllenme olabilir