dilanergunnn çok gecmis olsun, bu düşük olmadığı için şiddetli ağrı ve kanama beklenmiyor, beta 5in altına düsünce normal regl baslar muhtemelen, inşallah hayırlısı, sağlıklısı hayırlı zamanda gelsin ve kucağınızı doldursun, ben de hayal kırıklığı yaşadım 2 kez çok yorucu ama kimyasal gebelikte hep sey dediler bana bir sorunum mu var diye düşünme demek ki hamile kalabiliyorum diye düşün dediler. Infertilite bakmadi bile bu yüzden, hamile kalabiliyorsun demek ki infertil değilsin dediler. Cidden haklilarmis, belki senin de yüreğini rahatlatir böyle düşünürsen