Rose_07 doimom Deletedmom_8793 tam bir hafta var aramizda :) Sezeryan da doğum tarihi pek belli olmuyor. Ama benim servikal yetmezlik var serklaj olacağım. O yüzden doğum nasıl ne zman olur bilmiyorum. Sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻 peki kızlar haftanız geliyor aranızda Fetal DNA yaptıracak olan varmı? Ne düşünüyorsunuz? Ben istiyorum ama fiyat biraz yüksek bizim buralarda araştırıyorum şimdiden
Deletedmom_8793 Rose_07 sonucu ne olursa olsun aldırmayı düşünmediğim için yaptırmayacağım zaten öyle bir bütçem de yok ilk kızımda bağırsakta parlaklık kilolu gebelik diye çok çektirdiler down sendromlu diye şükür gayet sağlıklı bir evladım var ama hamilelik dönemim zehir oldu sürekli ağladım o yüzden yaptırmak istemiyorum sadece 22 haftada detaylıya girerim kızımda da girmiştim yeter
Mavipatik Rose_07 Eşim koç burcu oglumda 1 gün ile gitti koç burcu olmayı seçti…. Çok inat dedigim dedik sinirli bi burc gercekten Allah sabır versin ahahshsh
Berilk Benim de 4 nisan gibi duruyor, teyzesine çekecek gibi ( şükür 😅 ) ben daha alışverişe başlamadım ama h&m den penyeler almayı düşünüyorum