Annekuzusu123 Aysgllarkn Allah izin verirse 35+1 olduk uygulamaya göre 34 gün kaldı diyor bize göre 24 gün inşallah ama zaman geçmiyor
[silindi] Ipek321 ilk doğumum planlı sezaryen olacak aslında aniden gelmese iyi olur kendimi 15 eylüle hazırladım önce gelirse hem eşim burda değil hemde ben hazır değilim 😂😅
beyzanuruzumcu8087 Aysgllarkn Son 11 canım rabbim nasip ederse hayırlı bir şekilde korkuyorum ikinci sezeryanim olacak ama rabbim hayırlisini versin ins bebeğimde sağlıkli olur inşallah sağ saglim geliriz evimize ❤️❤️❤️
Ipek321 alyahanimm ayy asiri heycan vardır yalancı sancılar her an gelebilir hissi sağlıkla kucağına almayı nasip etsin Allah’ım 🥹🥰
GULLMOMMY Aysgllarkn bende sezaryen olacağım için son 90 ya çok heyecanlıyım inşallah herkes sağlıkla kucağına alir
oglussannesiiii Aysgllarkn şafak 35 💙 35 haftalığım yoruluyorum artık enerjim yok eskisi kadar doğum haftasının gözüne bakıyorum ama sağlıklı olsunda sağ salim kucağıma alıyım da evladımı başka bişi istemiyorum onun için herşeye razıyım💙
Aysgllarkn Oluyorumanlsana ilk gebelikle ikinci gebelik ve genetik özellikleriniz de fark ediyor. Belki iç karnınız geniştir, hem de çıkmasın, çok göz nazar değmez 🥹