meteniinannesi Kızlar oğluşumun kıyafetlerini yıkayayım dedim ona uygun deterjan aldım ama nasıl yıkandığını bilmiyorum😂 renklilerle beyazları ayırıyor muyuz ve kaç derece sıkma hangi program?
SuEr_Tu1512 meteniinannesi Renklilerle beyazları ayırdım. Narin 30da yıkadım, 600 devirle sıkma yaptırdım ☺️
aslhnkrts9 meteniinannesi 30 yada 40 derece de kısa programda yıkadım bi sefer durulama yaptırdım . Kuruduktan sonra ütünün buhar kısmını kapatıp öyle ütüledim . Ben direk attım makineye çamaşırları içine iki üç tane renk koruyucu mendil attım
AtlantisKralicesi meteniinannesi ayırıyorum beyaz ve renkli olarak 30-40 derece 600 devir 38 dakika leke çıkarıcı kullandıklarımi yarım saatte yıkıyorum
myangelson meteniinannesi ben ayırmadan yıkıyorum 30 derece hassas program 600 devir sıkma ile. Renk veren çamaşır olunca ayırıyorum. Makineye atmadan önce renk vermesinden şüpheli olduğum kıyafeti islatiyorum beyaz bir bezi sürtüp bakıyorum renk veriyorsa yikamiyorum ama çok nadir çıkıyor renk veren. Genelde doğal yapıldığı için boya olmuyor çoğunda
Bmelekkk Renk tonlarına göre ayırdım ben, çoğunun üstünde 30 derece yazıyordu ilk yıkama olacaginicin 30 derecede yıkadım, devir ayarı yok benim makinada bilmiyorum o yüzden, 1 günde kurudu utuleyip kaldırdım, içeride kurutmalikta kuruttum
meteniinannesi aslhnkrts9 Ütünün buhar kısmı neden kapatılıyor bir zararı var mı bilmediğimden soruyorum
meteniinannesi AtlantisKralicesi Elde yıkama modunda mı yoksa hızlı modda mı? Her makinenin farklı olabiliyor programları. Birde leke çıkarıcı hangisini önerirsiniz
AtlantisKralicesi meteniinannesi benim makine Arçelik elde yıkama programları var var ama o 58 dk sürüyo günlük/hızlı yazan program var onda yıkıyorum ben ebebekteki baby me toz leke çıkarıcı var onu kullanıyorum üstündeki gibi denedim çok işe yaramadı bende kendimce bir yöntem buldum öyle kullanıyorum öyle ise yariyo işte bazen eşimle kendi çamaşırlarımın lekelerinde bile kullandigim oluyo
aslhnkrts9 meteniinannesi ebe öyle söylemişti nedenini şuan hatırlamıyorum ama daha steril olması gibisinden biley demişti diye aklımda kaldı
meteniinannesi myangelson Kaç dakikada yıkıyorsunuz? Hızlı program var makinemde 28 dakika 30 derece 600 devir , elde yıkama modu 1 saati buluyor
myangelson meteniinannesi 1 buçuk saat falan sanırım. Bebek esyalarini hep hassas programa attık biz ya da elde yıkama o da 1 saat
myangelson meteniinannesi yeni giyeceği için tozu kiri gitse yeter ya daha sonraları yikarsiniz 1 saatlik falan
sananegerekvar meteniinannesi hiç ayırmadim 30 derecede Yıkadım 😂😂Hep de öyle yapıyorum renk vs karismaz ama peluş bişey varsa ayırmak iyidir rengini salıyor
meteniinannesi sananegerekvar Ben şimdi ilk yıkıycağım için herşeyini inciğine cıncığına merak ediyorum😆
VildanTutak Bebek çamaşırlarını ilk aylarda mutlaka ayrı yıkamak gerekiyor. Renklilerle beyazları ayır, her ikisi için de düşük ısı tercih et. Ben genelde 30 derece ya da en fazla 40 derece de kısa programda yıkıyorum. Sıkma devri de çok yüksek olmasın, 800 devir yeterli oluyor. Yumuşatıcı kullanma, bebek deterjanı zaten hassas oluyor. Yıkadıktan sonra da mutlaka güzelce durulandığından emin ol. Böylece hem kıyafetler yıpranmıyor hem de bebeğin cildi tahriş olmuyor.