Hjilhn kilosu bence gayet iyi, 33 haftada erken doğum riskim olmuştu ciğer geliştirici iğne vs olduk, 34. haftada da 2500 dü kilosu doktor eğer doğarsa yoğunbakım ya da küvöz ihtiyacı olacağını sanmam demişti. Hastanedeki ebeler de bazen 34-35 haftalık bebekleri direkt annelerine veriyoruz 38-39 haftaların küvöze ihtiyacı olabiliyor tamamen değişebilir demişlerdi bence hiç düşünmeyin bunları bazen küvöze sadece dış dünyanın oksijenine ve ısısına alışsın diye de alabiliyorlarmış illa önemli bir sorun olmasına gerek yok