ppmerlina orayla bi bilgim yok ama bende sehir hastanesinde dogum yaptım gozlerim kapalı ıkınıyodum gozlerimi bi actım oda dolu halbuki gozlerimi kapatırken bostu sadece ebe vardı 😂 odanın dolu olması o an umrumda olmadı zaten bi ebe ilgileniyodu digerleri sadece izliyodu normal zamanda olsa o kadar kisi izlese insan utanır ama o sancı anında hic kimse umrunda olmuyo bitsede gitsek diye bakıyosun 🤣🤣