bebeklerim__ Mel_58 canim benim ikisi de geç döllenme oldu. Bi sorun olmuyor. Sadece sat a göre 1 hafta geride oluyor.
visnelicheescake Mel_58 Geç döllenme yaşıyorum normal adet tarihim 8 Haziran ama 27 Haziran olarak düzeltildi 4+6 da keseyi 7+2 de bebek ve kalp atışını duydum şuan 9+6 haftalık hamileyim rabbim sağlıkla dogurmayi nasip etsin 🥹
Mel_58 duyguibo344_ ben bugün ögrendim kan tahliline göre 3-4 haftalık ama son adetime göre 6 haftalık randevu aldım kan degerime baktırıp doktora gidicem
Mel_58 bebeklerim__ benim üçüncü gebelik Birincisi haftası haftasına gitti İkincisi düşük oldu geç döllenmeydi o yüzden şuan bilemiyorum
Mini_baby bebeklerim__ canım benim de ilk bebeğim geç döllenmeydi şimdi 2 gündür adet olmadım test yaptım hafif çizgi var 2 gün önce kan vermiştim negatif Sen nasıl yaşadın bu durumu bana yardımcı olur musun
duyguibo344_ Mel_58 evet ben 6 haftada bebegı görebildik ama kalp atısı ıcın bekleyelım dedı duyulmadı
Mel_58 duyguibo344_ bazı doktorlar zararlı buluyor ilkinde 7 haftaşıkken dinletmişti ilk doktorum İkinci gebeliğimde doktor dinletmemişti foktordan doktora değişiyor