YyyyYasemin Ben normalde ikili tarama yapmadım ama doktorumun baskısıyla geçenlerde 3 lü test yaptırdım bence yaptır ikiliyi yaptırmamışsın bunu bari yap felan dedi ikna etti neyse sonuç böyle kızlar anlamadım iyi mi
threebaby_mom YyyyYasemin ben de yaptırdım doktor normal dedi sonuçlarıma ama sadece bu sonuçlara bakmıyor birde ultrason ölçüm sonuçları çıkıyor onu doktor görünüyor sanırım benim sonuçlar böyleydi