Berfintze Kızlar bat 3 adet olmadım daha ara ara adet sancısı gibi geliyor ama olmuyorum birde sag tarafımda sancı gibi bişey gelip gidiyor böyle olupta gebelik öğrenen varmı ya 🫣
staRmama Berfintze canım bilemeyiz ki bunu psikolojikte olabilir gebelik belirtisi de. Test yok mu bir yap bakalım