Herkese Selam 🌸
Hamileliğimin 32.haftasına kadar ufak ufak şişme yaşadığım canım ayaklarım 33. Haftadan sonra balon olup 3 katına çıktı 🙄 şuan 38+1deyim ve balon olan zavallı ayacıklarım ve parmaklarım daha da şişti ve artık derim acıyor 🥹 benim gibi yoğun ayak şişmesi yaşayan var mı? Doğumdan sonra hemen geçer mi? Acısını azaltmak için ne önerirsiniz? Şimdiden teşekkürler 🫶🤍