Kızlar merhaba, 34.haftamdayım. Kasıklarım ve genital bölgemde ağrı hissi oluyor, özellikle yürürken baskı gibi,hani böyle tuvaletimizi tutarız da ağrı olur ya onun gibi, tam ifade de edemiyorum. Pzt günü kontrolümde doktoruma sorucam ama bu durumu yaşayan var mı? Normal bişey mi? 😌