Arkadaşlar 21 haftalık hamileyim sağ kalça tarafımda ağrı var iğne batması gibi yürümekte, egilmekte en basit işlerde dahi beni zorluyo aynı zamanda belime de vuruyo bu ağrı uyurken de zorluk cekiyorum yaşayan var mı hamilelikte normal mi yardımcı olursanız sevinirim:) teşekürler