denizyrdm Kızlar yumurtlamama 5 gün kala ilişki oldu korunmasız ve ilişkinin ertesi günü ella kullandım reglime 3 gün kala test yaptım ve silik bir çizgi belirdi mümkün olabilir mi ya
denizyrdm denizyrdm cinsiyet belli mi peki ben planlı gebelik yapıp kız oldurmak istiyordum hatta kayıt olurken olmayan kızımın adını hazır edip kaydoldum🫥
momof3 denizyrdm evet mümkün arkadaşım da ella kullanmasına rağmen hamile kaldı çok şaşırdık hatta.Ama tabii çok minik bir ihtimal.Testinizin markası da önemli belki yalancı pozitiftir
patateslimanti Canım ilaç ilk altı ay korumuyor yine korunman gerekiyor ekstra yani ilaç kullanmaya başladıysan 6 ay dikkat etmen gerekiyordu
patateslimanti denizyrdm pardon siz ertesi gün hapı yazmışsınız ben düzenli kullanılan doğum kontrol haplarından zannettim dikkatli okumamışım☺️
Ddm28 Ella hiç kullanmadım ama bütün doğum kontrol yöntemlerinde belirli riskler var tabi ama bence test markanızda önemli piyasada o kadar bozuk test markası var ki 🤷🏻♀️
denizyrdm momof3 cok silik bir çizgi hemde yalancı olma ihtimali de olabilir en iyisi yarın farklı bir markayla test yapmak
Annesii66 denizyrdm eveetttt bizzat beeen😂 illaca rağmen 6 haftalık hamileymişim ve test yapıp öğrenmiştim hiç hazır değildim kendimi yerlere attım ama nafile🥲 bir kızım var 4 yaşında şimdi ikinci prensesime hamileyim 22 haftalık🩷
denizyrdm Annesii66 Allah bağışlasın 🙏🙏bende hic hazır degilim tek umudum testin yanlıs gösteriyor olması😃
Annesii66 denizyrdm amin Allah razı olsun❤️ en uyduruk testi yapıp öğrenmiştim bende ilk başta dünyam başıma yıkıldı sanki ama şimdi hareketlerini hissediyorum iyiki olmuş diyorum🥲 sonuç olarak test doğruysa bile ne olur hiç üzülmeyin kısmetiyle geliyor🫶🏻
denizyrdm qunes1 beslenmeye göre plan yapılıyor chatgbt den cinsiyet planlama yaptırdım bir umut işte hersey nasip tabiki
Aysemerve denizyrdm ona rağmen hamile kalanda var ama bende bundan 2 sene kadar önce Ella sonunda hamile kaldım testte çıktı sonra kan verdim hep düşük geldi sonuçları meğersem kimyasal gebelikmiş sonra kendiliğinden son buldu zaten. En iyisi kandan baktır bence