Kızlar 26 haftalık hamileyim.Hamileliği öğrendiğim günden riskli geçiyor hamileliğim,ilk haftalar sürekli kanama her hafta kanamadan acile gidiyorduk düşünün kaç kez hastaneye yatışım yapıldı 4-5 kez kanamadan hastaneye yattım düşük riski ayağa kalkma izni yok.Şimdi 26 haftaya zar zor geldik çok şükür.Uzun süredir kanamam olmuyor diye oh şükür artık iyiyim dedim evin içinde hafifden ayaklandım yemeyimi yapıyorum çaymı koyuyorum (temizliği felan yardımçı yapıyor haftalık)geçen gece yatmaya gidiyordumki bir bakdım sanki balon patlamış gibi hiss oluşdu ve komple iç çamaşırıma kadar ıslanacak şekilde sıvı geldi anlamadım.Hemen eşimle acile gittik doktor dedi suyun gelmiş yatışım yapıldı tüm testlerde yapıldı negatif çıkdı bebeğin suyuda iyi anlamadım gerisini artık.Taburcu oldum şimdi evde sürekli yatıyorum yine, ama psikolojim artık o kadar altüst olmuşki en ufak akıntım olduğunda en ufak şeyde artık panik oluyorum stres geçiriyorum acaba suyummu geldi akıntımı diye korkuyorum her dakika ped kontrolu ediyorum gece bile uyumuyorum stresden her dakika kalkıyorum bakıyorum suyum gelmişmi diye öyle sürekli panik içindeyim.En ufak akıntım gelsin elim ayağım dolanıyor acaba sumu geldiki diye her ufak akıntı içinde acile koşturmakda istemiyorum ne yapıyım bilmiyorum kafam çok karışık.Ya suyum gelirse nasıl anlıcam normal akıntıyı bile su zannediyorum ben.