Merhaba mesajı yeni gördüm. Serhat beye takipliydim beb kendisi gün verdi 9 Eylül için sonra gittim yatış yapıldı 2 saat sonra serhat bey girdi ameliyata zorunlu sezeryandı benimki
Ameliyat fena değildi çok güzel ilgilendiler 2 gece yatıyorsunuz ve saat başı bakıyorlar özelde bu kadar ilgi görmedim. Odalar 2 kişilik yanınıza denk gelen hasta iyiyse şanslısınız benim odadaki yabancıydı çok rahatsız olmuştuk gürültüden. Onun dışında genel olarak memnunum aklınıza takılan bir şey varsa cevaplarım