Kızlar ben normalde aşırı derecede mide yanması yaşıyordum hatta gaviscon şurup bir hafta da bitiyordu . 27 haftalığım iki gündür mide yanmam bir anda kesildi bugün simit yedim özellikle asla yanmıyor normalde doğumdan sonra kesilirdi benim ama bu durum beni tedirgin etti bebeğimi de başından beri hep aşağıda hissediyorum zaten ve bir kaç gündür hareketi var ama eskisi gibi aşırı değil bu durumu yaşayan var mı