Selam kızlar ben bugün bir şey okudum ilk 3 ay mide bulantısı ve kusma şikayeti olanların kızı olurmuş bu teoriyi çürütecek arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum bariz olarak yaşıyorum ama iki kızım var ben onlarda yaşamadım Allah verirse erkek bebek istiyorum hayırlısıyla