Havin49_ hayırlı bir hamilelik ve doğum dilerim sezeryanım aşırı güzeldi bu arada ne yürüme ne ameliyat ne ağrı bir gün sonra hastanemde keyifle duş aldım bebeğimin biri yoğun bakımda kücezde kaldı 14 gün hastaneye araba kullanarak gidip geldim eşim işte olduğu için yani migrenim var migren doğumdan daha kötü benim için herkese benim kadar kolay doğumlar dilerim kaç haftalıksınız