Sabah uyandığımdan beri sağ kasığımda ağrı var böyle bazen bıçak batması gibi yalancı sancılarım başlamıştı doktorum günde 10 kereye kadar normal demişti ama bu onun gibi değil. Geçmiyor sabit kaldı ağrı orda ama artmıyor da başka belirtimde yok sizlerden yaşayan oldu mu doktorum izinde pazartesi geliyor beklesem mi başka doktora mı gitsem bilemedim 🤦♀️