Devlette doğum yapmayı düşünüyorum fakat hangi hastane karar veremiyorum normalde beyhekim devlet hastanesine gidiyorum ama orda doğum yapan duymadım şehir hastanesini övende var şikayeti olanda 15 temmuzu hiç saymıyorum bile bende sevmedim orayı bilgisi tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi